Oficina virtual – Factura Electrònica
Com puc crear una factura electrònica?
El format electrònic per a emetre factures electròniques a l’Administració és Facturae, segons l’Ordre PRE/2971/2007. Per a generar les factures amb aquest format públic es disposa de diversos mecanismes.
En el següent enllaç trobareu informació referent a la creació de e-factura.
A continuació s’indiquen els codis DIR3 de l’Ajuntament:
Unitat Tramitadora: L01431286
Oficina Comptable: L01431286
Òrgan Gestor: L01431286
Com enviar una factura electrònica?
La bústia de lliurament és genèrica per a tots els ens adherits a l’e.FACT:
https://efact.eacat.cat/bustia
En el següent enllaç trobareu informació referent a com enviar una e-factura.
Com consultar el seu estat?
En el següent enllaç trobareu informació referent a la consulta d’una e-factura.
Què signifiquen els estats de la e-factura que informa l’e.FACT?
En el següent enllaç trobareu informació referent a la consulta d’una e-factura.
Més informació sobre les e-factures
En el següent enllaç trobareu més informació.